Author: jibaok

Macam Bapa Bawa Anak Pergi Cucuk- Takut Jarum, Anzalna Nasir Terp4ksa Ditemani Suami

Pelakon Anzalna Nasir akui gementar saat menerima dos vak.sin Co.vid-19 kerana terlalu takut dengan jarum. Lebih melucukan, Anzalna memberitahu dia terpaksa ditemani suaminya, Hanif Zaki untuk ke pusat pemberian vak.sinasi (PPV) baru-baru ini. “Macam bapa bawa anak pergi cuc.uk! Sebelum masuk bukan main yakin tapi bila nampak jarum terus rasa nak balik! Hampir nak jadi […]

Malaysia Tarik Diri, Takkan Hantar Wakil Bertanding Miss Universe Di Isr4el

Organisasi Miss Universe Malaysia (MUMO) mengesahkan Malay.sia tidak akan menghantar wakil untuk ke pertandingan ratu cantik yang bakal berlangsung di Eilat, Israel tahun ini. Menerusi kenyataan yang dikeluarkan MUMO di media sos.ial pada Selasa, Malaysia terpaksa menolak jemputan penyertaan tahun ini kerana mengambil kira faktor penularan CO.VID-19 yang membimbangkan. Selain itu, negara juga telah mengehadkan […]

Nampak Wanita Rambut Panjang Baring Dalam B4thtub, Bella Astillah Cerita Pengalaman Seram ‘Diganggu’

Pelakon jelita Bella Astillah berkongsi pengalaman dirinya bersama keluarga pernah diganggu oleh mak.hlus halus ketika sedang melakukan penggambaran di sebuah pusat peranginan. Ter.hidu bau busu.k yang kuat kat lift Menerusi video yang dimuat naik oleh Bella Astil.lah di Insta.gram, dia memberitahu bahawa kejadian berkenaan berlaku semasa dia berusia sembilan tahun dan pada ketika itu dia […]

Shuib Masih Suram, seperti tidak bermaya dan kelihatan sangat sangat letih, ke PPV Ambil Vaks|n

Seminggu sudah pemergian isteri Shuib, Allahyarham Siti Sarah Raisuddin. Kehilangan arwahh memang memberi impak yang besar kepada industri kerana kehilangan penyanyi yang amat berbakat. Kehilangan arwahh juga telah membuat ramai menitis air mata. Kebaikkan arwahh banyak didedahkan dan ada yang Shuib sendiri tidak tahu. Satu video telah menjadi tu.lar di Tiktok dimana seorang individu ini […]

Api Kian Marak, Isra3l Rayu Bantuan Antarabangsa Untuk Padam Kebakaran Hutan

Para pemimpin Isra.el dilaporkan telah memohon bantuan dari sekutu-sekutu antarabangsa untuk memadamkan kebakaran yang berlaku berdekatan Jerusalem. Menurut ABC News, kebakaran itu memaksa ratusan penduduk untuk keluar dan mengosongkan rumah mereka. Perkhidmatan Bomba dan Penyelamat Isra.el mengatakan bahawa 75 pasukan bersama 12 pesawat telah dikerah untuk memadamkan kebakaran di hutan di sebelah barat bandar itu. […]

Comelnya Yunos Laith, anak Bongsu Lisa dan Yusri

Terbaru Yusri abd Halim ada memuat naik gambar terbaru keluarganya yang mana kali ini menampakkan muka comel anak kecilnya. posting Yusri yusryabdhalim Nobody’s birthday. No special occasion. Just the 5 of us staying safe at home. Stay safe semua sebelumnya, SELEPAS seminggu dilahirkan, pasangan selebriti Datuk Yusry Abdul Halim dan Datin Lisa Surihani akhirnya bersedia […]

Tak sangka dapat kejutan, Ebit Lew tiba-tiba muncul di gerai Buah Azlee Senari0 – “Alhamdulillah… berkat d0anya, jualan saya habis”

SELEPAS tu.lar foto Azlee Senario berniaga di tepi jalan, personaliti dakw.ah iaitu Ebit Lew datang melawat gerai milik pelawak tersebut yang terle.tak di Bandar Saujana Utama, Sungai Buloh, Sabtu lalu. Menganggap ia satu kejutan yang besar, Azlee atau nama sebena.rnya Azlee Jaafar meluahkan rasa syukur dengan kehadiran Ebit Lew yang memberi kata-kata semangat untuk dia […]

Jiran-Jiran Jangan Takvt – Video Wanita P0sitif C0vid Jalan Keluar Rumah Nak Sedut Udara Segar

Kes harian di Malaysia masih mencatat angka yang membimbangkan apabila melebihi angka 20,000. Apa yang menyedihkan masih ada lagi individu yang tidak bertan.ggungjawab selepas disahkan po.sitif Covid-19. Sumpah laa?? +ve co.vid pun still keluar macam ni? Selfi.sh nya Ya Allah😭😭 Positive tu duduk la rumah. Aku penat tau Ya Allah🥲 Positif tapi keluar rumah Di […]

Rupa rupanya lni sebab mak selalu tanya bila nak bercrai sed4ngkan baru je kwin dgn dvda anak 3 sblm PKP

Gambar hanyalah ilusi semata-mata. Assalam semua. Saya kawin bulan feb haritu. Kawin dgn duda anak 3. Saya umur 30 suami pula 36. Macam ni, sebelum kaw.in saya ada bisnes beauty spa dan saloon tp sejak c0vd l9 saya tutup bisnes sementara. So lepas habis pkp haritu, saya nak on bisnes balk Tapi suami saya l4rang. […]

Lelaki Mengaku Pengembara Masa Datang Dari Tahun 5000, Dakwa Bandar LA Akan Tenggel4m, Siap Beri Bukti Bergambar

Seorang lelaki mendakwa bahawa dirinya seorang pengge.mbara masa yang datang dari tahun 5000 dan mengatakan seluruh bandar di Los Angeles (LA) akan ditenggelami air kerana perubahan iklim, malah dia juga meng.aku memiliki bukti bergambar mengenai kejadian itu. Menurut Daily Star, lelaki itu telah memberitahu perk.ara tersebut kepada kru kamera dari ApexTV. Dia mendakwa bahawa dia […]