Tak Dapat Teman Anak Waktu Akad Nik4h, Suami Sheila Rusly Menangis Minta Maaf

Semalam, dunia hiburan Malaysia sungguh meriah dengan berita perkahwinan hero pujaan ramai Remy Ishak dan juga pasangannya iaitu Ezza Yusof. Bukan itu sahaja, rupa-rupanya pelakon Elisya Sandha yang merupakan adik kepada Fasha Sanda turut selamat dinikahkan dengan tunangnya pada hari sama.

 

Elisya dan Uzair selamat dinikahkan…Terima wang hantaran RM22,222.22

Elisya bersama Uzair yang juga anak kepada pasangan Sheila Rusly dan Jinggo telah pun disatukan dalam satu acara ringkas di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak. Pelakon yang baru berusia 22 tahun tersebut telah menerima wang hantaran berjumlah RM22,222.22.

Nikah di pejabat agama cuma wali dan pasangan pengantin boleh masuk…Yang lain tengok live

Sesuai dengan ketetapan SOP, hanya wali dan pasangan pengantin sahaja boleh masuk sewaktu acara akad tersebut berlangsung. Sementara keluarga yang lain serta sahabat handai cuma boleh menyaksikannya secara langsung melalui Google Meet.

I’m so sorry tak dapat teman you macam mana datuk teman I masa nikah dengan mama dulu

Oleh sebab itu, Jinggo atau lebih dikenali sebagai Tok Sidang kelihatan cukup sedih kerana tidak dapat menemani anak sulungnya itu. Malah pengarah drama berkenaan sempat meminta maaf serta berikan kata-kata semangat buat Uzair supaya tidak terlampau gugup.

Sumber: rotikaya, Portal mStar & Instagram Jinggo

Luah Rasa Tak Selamat, Caprice Takvt Nak Balik Malaysia

Baru-baru ini, PDRM memaklumkan telah meminta bantuan Interpol bagi berhubung dengan aktivis kemanusiaan, Caprice dan Ketua Pegawai Eksekutif Cinta Ga.za Malaysia, Muhammad Nadir Al-Nuri.

Susulan berita tersebut, Caprice mengakui berasa tidak selamat di Jordan dan takut untuk pulang ke tanah air serta mengatakan sudah mengoyakkan tiket untuk balik ke Malaysia.

“Saya dah beli tiket nak balik Malaysia, tapi bila baca berita kata Polis minta tolong Interpol cari Caprice, Caprice terus koyak tiket. Bila po.lis dengan Int.erpol cari macam ini, memang tak lah Caprice nak balik Malaysia,” katanya.

Dalam pada itu, Caprice berkata dia turut kusut apabila mengetahui sedang dicari oleh pihak polis susulan laporan polis dibuat oleh pendakwah terkenal, Ebit Lew.

“Makin lama saya ada rasa takut sikit sebab semuanya semakin pelik. Hidup saya kusut sedikit pagi tadi selepas media di Malaysia melaporkan PDRM hendak minta tolong Inte.rpol cari saya di sini,” ujarnya.

Terdahulu, Ebit Liew membuat laporan polis di Ibu Pejabat Po.lis Daerah (IPD) Dang Wangi berhubung tuduhan yang dilontarkan beberapa individu terhadapnya menerusi laman sosi.al.

sumber: rotikaya

Anak sulung Sheila Rusly , Beri Hantaran RM22,222.22 – “Sepatutnya nikah Februari depan, cepatkan sebab kes C0vid meningkat”

Elisya terpikat dengan sikap peribadi yang ditunjukkan oleh Uzair. Foto Instagram Amir Naufal Photography

SELAIN Remy Ishak menama.tkan zaman bujang pada Sabtu, rupa-rupanya pelakon Elisya Sandha turut memilih hari yang sama untuk disatukan dengan tunangnya, Uzair Haqimy pada Sabtu.

Pasangan berkenaan bernikah kira-kira pukul 3.11 petang di Pejabat Agama Islam Daerah Gombak (PAID) berwalikan bapa Elisya, Mohd Faisal Abdullah.

Pada majlis ringkas memat.uhi prosedur oper.asi standard (SOP) itu, Elisya atau nama sebenar Nur Elisya Hassan, 21, menerima mas kahwin berupa seutas gelang emas putih daripada Uzair, 25, yang bekerja sebagai pengurus produksi.

ARTIKEL BERKAITAN: Tahniah! Elisya Sandha selamat bertunang dengan anak sulung Sheila Rusly

Adik kepada aktres Fasha Sandha ini menerima wang hantaran berjumlah RM22,222.22 dan menyerahkan tujuh dulang hantaran berbalas lima.

Dalam pada itu, Elisya berkata pada awalnya majlis pernikahan dirancang pada 22 Februari tahun depan, namun terpaksa dipercepatkan.

Elisya dan Uzair disatukan dalam majlis sederhana mengikut SOP.

“Memang perancangan bernikah hari ini berlangsung pada minit akhir, dapat saja tarikh nikah dua minggu lalu, saya dan suami memulakan persiapan kahwin serba sederhana.

“Dengan situasi pandemik Covid-19 yang tak boleh dijangka dan peningkatan kes harian naik mendadak, semuanya perlu dipercepatkan termasuk hal membina masjid ini.

Paling utama yang membuatkan saya tertarik kepada Uzair adalah cara dia menjaga dan menyayangi keluarganya!


“Kita dahulukan yang wajib dahulu. InsyaAllah kalau tiada aral, kami merancang untuk mengadakan majlis keraian di kampung halaman saya di Perlis cuma tarikh belum tahu lagi,” katanya.

Ditanya mengenai sisi peribadi suaminya, Elisya menyifatkan anak sulung kepada pelakon dan penerbit Sheila Rusly ini seorang lelaki yang bertanggungjawab.

Sikap Uzair mementingkan keluarga membuatkan Elisya terpikat.

“Paling utama yang membuatkan saya tertarik kepada Uzair a.dalah cara dia menjaga dan menyayangi keluarganya. Itu antara ciri yang saya lihat menjadi jaminan dia boleh menjaga saya dengan baik.

“Dia juga rajin bekerja dan mengh.ormati orang tua. Kami juga mengharungi pelbagai ujian hidup bersama sejak dulu,” katanya.

Dalam majlis tersebut Elisya anggun mengenakan persalinan daripada Teh Firda.us dan ditatarias Datuk Alha Alfa.

Majlis nikah petang itu turut saksikan oleh adik beradik, sanak saudara dan teman rapat secara atas talian.

sumber: mstar

M4ti 2 minit, kemudian hilang kaki dan tangan, namun gadis ini pilih untuk terus berjuang

JANTUNG pernah berhe.nti selama dua minit, malah dia kehilangan kaki dan tangannya, namun insan berjiwa besar ini membuktikan bahawa kekurangan bukanlah penghalang untuk dirinya berjaya dalam hidup.

Apa yang lebih membanggakan, remaja beru.sia 17 tahun ini bakal turun mewakili negaranya Great Britain dalam acara renang di Temasya Paralimpik Tokyo 2020 yang akan bermula Selasa depan.

Pemilik nama Ellie Challis ini pernah menyen.tuh hati masyarakat antarabangsa apabila gambarnya yang teruja menerima kaki prostetik menjadi pilihan muka depan akhbar The Sun UK sekitar 15 tahun lalu.

Ellie adalah buktikan bahawa keberanian, kekuatan, sikap yang betul serta kepercayaan bahawa sentiasa ada jalan lain dalam hidup, mampu membawa kita terus mara kehadapan.

Menurut Ellie yang juga atlet termuda dal.am kontigen Great Britain, ayahnya menyangka dia tidak akan pernah boleh berjalan semula, namun dirinya kini mewakili negaranya di sukan Paralimpik.

“Saya akan melakukan yang terbaik dan dal.am masa sama menikmati setiap minit saya di sana. Saya tidak sabar untuk temasya ini bermula,” katanya, seperti dilaporkan The Sun UK.

Ellie, yang mempunyai seorang lagi saud.ara kembar bernama Sophie, menghidap meningitis ketika berusia 16 bulan dan dia dikatakan hanya mempunyai lima peratus peluang untuk hidup.

Ellie pernah menyentuh hati masyar.akat antarabangsa apabila gambarnya yang teruja menerima kaki prostetik menjadi pilihan muka depan akhbar The Sun UK, 15 tahun lalu.

Ayahnya yang berusia 57 berkata Ellie koma selama lima minggu.

“Dia sebenarnya mati selama dua minit. Jant.ung dia berhenti. Kami ada dalam bilik bila bacaan dia flat..Ianya sangat hampir (tidak berjaya diselamatkan).

“Dia koma selama lima minggu dan apa yang saya boleh lak.ukan hanyalah berharap dia akan selamat

“Jari dan kakinya mula bertukar kehitaman dan ianya mula merebak ke bahagian atas,” ujarnya.

Ellie ditukarkan daripada Hospital St Mary di Paddington, Barat London ke Hospital Boomfields di Chelmford, Essex, pada September 2005.

Empat hari kemudian, kedua-dua kaki Ellie tera.ksa dipo.tong dari atas lutut manakala tanggannya dari bahagian siku ke bawah dibuang disebabkan jangkitan kuman pada darah atau septic.aemia.

Dia ditahan di hospital selama 17 hari sebelum dibenarkan pulang.

Paul kemudiannya memilih untuk berhenti kerja dan me.njaga Ellie sepenuh masa.

“Untuk tiga bulan pertama selepas pulang daripada hospital kami ada macam-macam temu janji yang perlu dihadiri, pemeriksaan dan fisioterapi,” katanya.

Ellie mendapat kaki prostetiknya yang be.rharga 20,000 pound ketika berusia tiga tahun hasil sumbangan sahabat dan jirannya di Rainham,Essex yang menghantar ke peti suratnya, walaupun mereka tidak pernah meminta sumbangan.

Kekurangannya tidak pernah menjadi pengh.alang malah ketika di sekolah rendah, Ellie bermain bola sepak bersama rakan-rakannya yang normal.

Elie menyertai kelab renang untuk golo.ngan kurang upaya pada tahun 2015.

Dua tahun kemudian dia mula bertan.ding dalam perlawanan dan dua tahun lepas itu dia menyertai skuad Great Britain.

Ellie memecahkan rekod British dan Eropah ketika menyertai temasya renang-para di Glasgow pada April 2019 dalam acara renang kupu-kupu dan rekod dunia dalam acara kuak dada.

Dia juga merupakan pemenang pin.gat gansa acara renang-paralimpik dunia di London pada tahun yang sama.

sumber: mstar

‘Sultan Melaka’ men|nggal dunia akibat C0vid-19

CYBERJAYA – Tuanku Raja Noor Jan Shah yang pernah menda.kwa sebagai Sultan Melaka meni.nggal dunia hari ini akib.at Co.vid-19.

Berit.a sed.ih itu dimua.tnaik dalam laman akaun Face.book Pres.iden Pertub.uhan Martabat Jalinan Muhi.bbah Malaysia (MJMM), Abdul Ran.i Kulup Abdullah di laman sosial sebentar tadi.

“Assalamualaikum. Dukaci.tanya dima.klumkan bahawa Tuanku Raja Noo.rJan Shah telah kembali ke Rah.matullah sebentar tadi.

“Salam takziah buat Tuanku Za.idatul Mardiah Yussuf (isteri) serta seluruh ahli keluarga dan kerabat,” katanya.

Noor Jan Shah, 64, sebe.lum ini pernah mencetuskan kontroversi apabila menda.kwa merupakan Sultan Melaka.
.
Malah pada 2019, Allahy.arham pernah dihadapkan ke Mahkamah Sesyen atas empat pertuduhan di bawah Seksyen 419 Kanun Keseksaan kerana menipu dengan menyamar seba.gai Sultan Melaka.

Noor Jan didakwa melakukan kesalah.an itu pada Majlis Istiadat di A’Famosa Resort Melaka, Alor Gajah, pada jam 10 malam, 28 Disember 2013.

Bagaimanapun, Allah.yarham dibe.baskan daripada pertuduhan tersebut berikutan kegaga.lan pihak penda.kwaan menim.bulkan ker.aguan munas.abah terhadap tert.uduh.-MT

sumber:malakattribunenews

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Ko.men Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berf.ikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:.

Tahniah Remy Ishak. Sah jadi suami Ezza Yusof dengan sekali lafaz

IMPIAN dua jiwa untuk disatukan akhirnya menjadi kenyataan apabila pelakon Remy Ishak dan kekasih hatinya, Ezza Yusof selamat diijabkabulkan kira-kira pukul 1 petang, Sabtu.

Majlis akad nikah pasangan sama cantik sama padan ini berlangsung secara tertutup di Masjid Negara, Kuala Lumpur mengikut prosedur operasi standard (SOP) ditetapkan Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan Jabatan Agama Islam Kuala Lumpur (JAWI).

Pasangan itu dinikahkan oleh wali kepada pengantin perempuan yang juga abang kandungnya Rozman Yusof.

Pada majlis itu, Remy atau nama sebenar Mohammad Zalimei Ishak, 39, menyerahkan sebentuk cincin sebagai mas kahwin.

sumber: mstar

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Ko.men Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berf.ikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:.

Girlfriend Tak Pernah Tahu Kekurangan, Lelaki Cuak Gigi Palsunya Ghaib Terb4ng

Dalam percintaan, pastinya golo.ngan wanita mudah merasa insecure dengan kekurangan pada diri mereka jika hendak dibandingkan dengan pasangan. Malah ia sering dianggap sebagai ketidak.sempurnaan yang seboleh-bolehnya cuba disorokkan kerana rasa kurang keyakinan diri. Namun jangan terkejut kerana sebenarnya, orang lelaki juga menyimpan perasaan yang sama. Risau kalau mengaku awal, mungkin cinta akan ditolak.

Rahsia kekurangan diri akhirnya terbongkar

Biasanya, selepas kahwin adalah tempoh kita nampak kelebihan dan kekurangan sebenar pasangan kita. Tapi macam mana jika segala kebenaran terbongkar aaat anda sedang meluangkan masa bersama-sama sambil menaiki permainan ekstrem di theme park? Cukup ‘mengaibkan’, namun itulah kejadian yang berlaku kepada seorang jejaka ini.

Girlfriend Tak Pernah Tahu Kekurangan, Lelaki Cuak Gigi Palsu.nya Ghaib Terbang

Awak takde gigi? Apa? Mana dia pergi?

Sedang menaiki permainan Jumping Slingshot, lelaki berke.naan tiba-tiba pan.ik kerana gigi pals.unya terbang melayang di udara. Gadis di sebelahnya yang langs.ung tak mengetahui apa-apa terus tergelak besar apabila teman lelakinya mengaku kekurangan diri sendiri. Namun dia tidak marah malahan sempat bertanya kenapa gigi berk.enaan tidak dica.but dahulu sebelum mesin ekstrem ini bergerak.

Sempat tampal gigi baru sebelum majlis kahwin adik

Rupa-rupanya, mereka berdua juga berada dalam team cheerl.eading yang sama di mana lelaki berkenaan adalah jurulatih kepada gadis tersebut. Difahamkan juga, kejadian itu berlaku 5 hari sebelum majlis perkahwinan abangnya sendiri. Mujur sahaja rawatan menampal gigi palsu baru sempat dibuat sekali gus mengemba.likan senyuman manisnya.
.
sumber: kisah dunia

Aliff Syukri siapkan diri bertanding PRU ke-15, dah lama rancang masuk politik – “Saya nak vbah Malaysia jadi lebih baik

IMPIAN usaha.wan kosmetik Datuk Seri Aliff Syukri untuk bergelar seorang wakil rakyat dan memegang jawatan perdana menteri (PM) bukanlah angan-angan kosong atau sekadar gimik semata-mata.

Aliff, 35, berkata, perkara itu sudah lama difikirkan dan meng.anggap sekarang merupakan saat yang sesuai untuk merealisasikan cita-cita itu.

Tambahnya lagi, dia bersedia mencuba nasib bertanding pada Pilihan Raya Umum (PRU) ke-15 akan datang.

“Siapa yang kata gimik? Saya memang menaruh harapan nak masuk pol.itik. Ikhlas dari hati memang saya serius nak mencuba bidang politik selepas ni.

“Kalau boleh saya nak jadi calon dalam pilihanraya umum (PRU) akan dat.ang, seterusnya diangkat memegang jawatan perdana menteri. Saya yakin saya mampu membawa tugas PM dengan baik!

“Aku serius ni tau… bukan main-main. Dekat luar negara pun ramai sahaja PM dan presiden yang dilantik dalam kalangan ahli perniagaan,” katanya kepada mStar.

Aliff Syukri mahu bertanding di Parlimen Damansara pa.da PRU akan datang.

Sementara itu, penyanyi lagu Cuba ini berkata dia men.erima sokongan hebat daripada pengikut di Instagram sejak membuat pengumuman terbuka ingin menjadi seorang pemimpin negara.

Ini membuatkan dia lebih bersemangat untuk membangunkan Malaysia dan menjadikan negara ini lebih hebat di mata dunia.

“Secara jujurnya saya nak jadi PM kerana nak ubah Malaysia menjadi lebih baik… kalau saya boleh berjaya dalam perniagaan tak mustahil saya boleh bawa Malaysia lebih hebat selepas ini.

“Sebagai anak Pahang saya memang ikhlas mahu berjuang untuk bangsa dan negara, pemimpin kita sebelum ini pun ramai dari Pahang. Saya kenal mereka semua.

“Pengikut saya di media sosial pun banyak bagi sokongan walaupun ada masa saya pun keliru sebenarnya mereka memang ikhlas sokong atau hanya nak perli saya? Tak apalah saya anggap mereka benar-benar ikhlas mahu saya jadi PM.

Aliff Syukri enggan ambil pusing kritikan ibun.ya, Rozita Ibrahim.

“InsyaAllah saya sedang berjinak-jinak ke arah itu. Saya sanggup bermula dari bawah, tolonglah jangan kecam saya… berilah saya peluang untuk buktikan dan dapat berjasa kepa.da anda semua,” ujarnya.

Sebagai makluman, dalam Perlembagaan Perseku.tuan, Yang di-Pertuan Agong mempunyai kuasa untuk memilih perdana menteri.

Perkara 3(2)(b) menyebut Yang di-Pertuan Agong hendaklah melantik seorang ahli Dewan Rakyat yang pada hematnya mungkin mendapat kepercayaan majoriti ahli Dewan Rakyat itu seba.gai perdana menteri untuk mempengerusikan Jemaah Menteri.

Seseorang ahli Dewan Rakyat pula dipilih melalui pilihan raya.

sumber: mstar

Jadi Majikan Bukan Goyang Kaki Minta B4ntuan Kerajaan – Mila Jirin Kerja 15 Jam Sehari, Tak Sempat Fikirkan Diri Sendiri

Penyanyi dan usahawan Mila Jirin akui terkilan dengan kiriman mesej daripada pengguna media sosial yang kurang beradab.

Lebih mengecew.akan apabila ada yang menuduhnya goy.ang kaki mengha.rapkan bantuan kerajaan.

“Ada orang DM; goyang kaki minta bantuan kerajaan sahaja.

“Banyak lagi yang DM dengan adab dan akhlak yang sangat sedih bila dibaca sebab yang DM tu saudara se-Islam.

“Saya pun sama macam hampa gheja (kerja) dari jam 8 pagi sampai 11 malam. Jadi bos bukan goyang kaki zaman pandemik ni.

“Tapi bergegar otak fikir macam mana lagi nak buat nak cov.er cost pek.erja dan lain-lain. Yang aku fikir, kos pekerja aku tak bergaji tak apa,” kata Mila.

Tambah Mila, prioritinya bukan lagi diri sendiri sebaliknya m.ahu memudahkan urusan orang lain terutama pekerjanya.

“Jalan terus tanpa toleh ke belakang walaupun kadang-ka.dang menangis sendiri tak payah cakap.

“Bila yang sering difikirkan adalah untuk or.ang dan kadang tak sempat fikir untuk diri sendiri.

“Itulah kehidupan hakiki. Siapa cakap majikan tu goyang kaki? Jika majikan jutawan mungkinlah kot,” tegasnya.

Terdahulu, aksi Mila men.angis di Instagram yang luluh hati dengan peletakan jawatan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menarik perhatian ramai.

Namun, perkongsian Mila mengenai subsidi upah yang diberikan kerajaan menjadi tum.puan net.izen.
sumber: gempak.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Ko.men Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berf.ikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:.

Macam Bapa Bawa Anak Pergi Cucuk- Takut Jarum, Anzalna Nasir Terp4ksa Ditemani Suami

Pelakon Anzalna Nasir akui gementar saat menerima dos vak.sin Co.vid-19 kerana terlalu takut dengan jarum.

Lebih melucukan, Anzalna memberitahu dia terpaksa ditemani suaminya, Hanif Zaki untuk ke pusat pemberian vak.sinasi (PPV) baru-baru ini.

“Macam bapa bawa anak pergi cuc.uk! Sebelum masuk bukan main yakin tapi bila nampak jarum terus rasa nak balik! Hampir nak jadi macam Asif!

“Masalah besar bila takut dengan jar.um. Padahal tak sakit apa pun! Alhamdulillah selamat dah.

“Thank you to our frontliners walaupun penat but yet you still boleh layan bermacam kerenah. You guys are the best!,” tulisnya.

Anzalna berkongsi pengalaman tersebut di akaun Instagram mil.iknya.

Menerusi entri tersebut dia memuat naik video yang dirakam suam.inya ketika menerima suntikan berkenaan.

Dalam video tersebut, menyaksikan gelagat Anzalna yang dipu.juk oleh suami dan doktor supaya bertenang dan tidak gementar.

Kemas kini tersebut mendapat perhatian rakan artis serta pengikutnya yang rata-rata memberi pelbagai raksi terhadap Anzalna.

“Nampak gementar tapi still cantik,” komen salah seorang pengikutnya.

“Pegi vaks.in pon cantik sangat Anza.lna,” puji salah seorang warga maya.

“Muka cuak sangat tuu,” kata salah seorang netizen.

Untuk rekod, Anzalna mendirikan rumah tangga dengan us.ahawan Hanif Zaki pada pada 21 Februari 2016.

Hasil perkongsian hidup pasangan tersebut dikurniakan cahaya mata pertama, Mohamad Eidrees yang kini sudah berusia dua tahun.

sumber: gempak.com
Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Ko.men Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berf.ikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:.