Jadi Majikan Bukan Goyang Kaki Minta B4ntuan Kerajaan – Mila Jirin Kerja 15 Jam Sehari, Tak Sempat Fikirkan Diri Sendiri

Penyanyi dan usahawan Mila Jirin akui terkilan dengan kiriman mesej daripada pengguna media sosial yang kurang beradab.

Lebih mengecew.akan apabila ada yang menuduhnya goy.ang kaki mengha.rapkan bantuan kerajaan.

“Ada orang DM; goyang kaki minta bantuan kerajaan sahaja.

“Banyak lagi yang DM dengan adab dan akhlak yang sangat sedih bila dibaca sebab yang DM tu saudara se-Islam.

“Saya pun sama macam hampa gheja (kerja) dari jam 8 pagi sampai 11 malam. Jadi bos bukan goyang kaki zaman pandemik ni.

“Tapi bergegar otak fikir macam mana lagi nak buat nak cov.er cost pek.erja dan lain-lain. Yang aku fikir, kos pekerja aku tak bergaji tak apa,” kata Mila.

Tambah Mila, prioritinya bukan lagi diri sendiri sebaliknya m.ahu memudahkan urusan orang lain terutama pekerjanya.

“Jalan terus tanpa toleh ke belakang walaupun kadang-ka.dang menangis sendiri tak payah cakap.

“Bila yang sering difikirkan adalah untuk or.ang dan kadang tak sempat fikir untuk diri sendiri.

“Itulah kehidupan hakiki. Siapa cakap majikan tu goyang kaki? Jika majikan jutawan mungkinlah kot,” tegasnya.

Terdahulu, aksi Mila men.angis di Instagram yang luluh hati dengan peletakan jawatan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menarik perhatian ramai.

Namun, perkongsian Mila mengenai subsidi upah yang diberikan kerajaan menjadi tum.puan net.izen.
sumber: gempak.com

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Ko.men Dan Share Ya. Terima Kasih Kerana support kami! Thank You!

PERHATIAN:
Pihak admin tidak akan bertanggungjawab secara langsung atau tidak langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berf.ikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau segala komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri. Sekian terima kasih.

Anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah iniyang dikongsikan seperti berikut:.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *