TiruLah Cara P3L4cUrKalau Nak Ambil Hati Su4mi

Viral di media sosial perkongsian tips dari seorang lelaki mengenai cara-cara isteri untuk memikat hati suami. Menurut individu terbabit, si isteri perlu meniru cara pel4cUr yang antaranya mengkehendaki isteri memakai pakaian se.ksi dan memiliki aset mantap.

Memang mengarvt ja kan tips ni??Apatah lagi keluar dari mulut seorang lelaki..Macam tak logik seorang su4mi samakan level ist3ri dengan pel4cUr

Tulis beliau,

“Dia begini, isteri kena tiru cara pe.lacur dalam memikat pasangan. Pakai se.ksi depan suami, jaga kecantikan depan suami, jaga kulit badan biar dilihat gebu, cakap lembut macam pelayan di kedai siam dan t***k mantap.

“Kalau buat macam ni, Tok Imam pun tak jemaah di masjid bila tengok Hajjah Kalsom dia macam ni. Ini tidak, kebanyakan isteri kusut masai, tak jaga badan, cakap melawan, t***k lanjut, mulut busuk makan petai, c**** ada bau dan banyak lagi. Malas nak cakap,” tulisnya.

Walaupun pada sesetengah orang, ayat seperti itu melucukan tetapi majoriti khususnya golongan wanita mengecam kenyataan lelaki berkenaan yang dianggap sebagai biadab dan hanya melihat isteri sebagai objek se.ks.

Selepas melihat posting ini ramai netizen yg memberi komen.Ramai juga yg marah dan tidak berpuashati.Antaranya,

“amboiii nak suruh ist3ri bergaya mcm p3l4cur..Dia ni tak sedar ka p3lacVr tu dibayar.Bukan free.Sebab tu bergaya berhias bagai Kalau su4mi kedekvt berkira dvit nak belanja ist3ri mcm mana ist3ri nak bergaya nak berhias???”.

“Jangan disamakan isteri dengan pe.lacur. Apa punya lelaki la ni. Dia pun perut boroi, gigi berkarat hisap rokok, tak sedar diri. Dia sendiri pun tak sempurna,” kata Cik Puan.

“Sembang macam bagus. Kesian siapa yang jadi bini dia. Hari-hari fikir macam mana nak melawa je. Perempuan lain bernikah dah tak payah fikir macam tu. Suami isteri sama-sama menambah lemak, bahagia sama-sama. Ini tak, dah kahwin pun dok fikir nak kena bagi perhatian pada awak lagi. Malang betul isteri dia,” kata Takoyaki Dorayaki.

“Macam mana nak melawa, isteri kena jaga anak, jaga keperluan rumah tangga. Tidak kurang yang balik dari kerja terus campak handbag menuju ke dapur. Mana tak berbau ikan dan bawang. Belum lagi nak gosok baju, basuh baju. Cuba kalau suami tu sediakan maid, sampai rumah je semua maid dah sediakan. Tentunya kita terus ke bilik, berdandan malam pula berbaju se.ksi. Bulu mata pun boleh melekat.

“Ini kalau duit pun berkira dan kedekut, bolehlah beli bedak 3AAA. Tapi wanita sekarang baik yang kerja atau suri rumahtangga bukan duduk zaman batulah yang nak menyamakan dengan taraf pe.lacur. Statement kurang kasih sayang lelaki ni,” kata Wanira.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *